Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T20:36:34+01:00
Wrotami do fantazji dla mnie była książka J.R.R Tolkiena pt. "Hobbit". Przedstawiła mi fantastyczny świat.

Naprawdę warto przczytać tą książkę! Niedość, że jest ciekawa, to kiedy zacznie się czytać, nie da się oderwać. Warto poznać historię Bilbo Bagginsa.
2010-01-27T20:39:58+01:00
Ksiazka ktora mnie zachwycila i byla wrotami do fantazji to Gra Endera autorstwa Orsona Scott Card'a. Ksiazka opowiada o przyszlosci ziemi ktora jest zagrozona przez inwazje obcych. Ludzie probujacy ocalic rase ludzka tworza program, w ktorym wybieraja najzdolniejsze dzieci ktore poprowadza flote podczas inwazji i w koncu znajduja Endera- rozpoczela sie jego nauka w szkole bojowej. Jest to jedna z niewielu ksiazek napisana w wspanialym stylu, ktora moge czytac wiele razy, zadna inna tak na mnie nie wplynela
1 4 1