Odpowiedzi

2010-01-27T20:35:55+01:00
Wydaje mi się że takie miejsce do przechowywania zdjęc na dysku. To na pewno nie wirus.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T20:38:47+01:00
Na 100% to nie jest wirus. Jeśli by to przetłumaczyć na polski to by było : Instalator galerii fotograficznej, czyli to jest instalacja jakiejś galerii, w której będzie można przechowywać zdjęcia
2010-01-27T21:27:37+01:00
Nie to jest po prostu jakiś instalator programu do zdjęć1!!
myślę że pomogłam