Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T20:38:33+01:00
Dokształcenie
dobra zabawa
ciekawe zajęcie
inne traktowanie zwierząt
świadomośc tego,jak to jest miec zwierze
dochód (wystawy itd.)
2 1 2
2010-01-27T20:39:26+01:00
1.Poczucie,że jesteśmy komuś potrzebni
2.Brak samotności
3.Radośc
4.Zabawa z pupilem domowym(pies,kot itp)
5.Nauka odpowiedzialności.
3 1 3
  • Użytkownik Zadane
2010-01-27T20:41:01+01:00
Zabawa
zwierzę jako przyjaciel
ładnie wygląda ;p
dochody (różne turnieje,wystawy)
poczucie odpowiedzialności
daje nam szczęście

2 1 2