Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T20:42:31+01:00
6 sekund - 54 metry - mnożymy przez 10
60 sekund - 540 metrów
1 godzina i 20 min = 80 min
x - ile kilometrów przejdzie?
x = 80 min * 540m/min = 43 200 m = 43,2 km

Kolarz przejedzie w czasie 1 godziny i 20 minut z tą prędkością 43,2 km .
8 5 8
2010-01-27T20:48:55+01:00
6 sekund = 54 metry
? sekund = ? km
1h 20 minut = ? km

1 minuta = 60 sekund
1 godzina = 3600 sekund
20 minut = 1/3 godziny = 1/3 x 3600 = 1200 sekund
1 godzina + 20 minut = 1200 sekund + 3600 sekund = 4800 sekund
4800 : 6 = 800 x 54 metrów = 43200 metrów
43200 metrów = 43,200 km
1000 metrów = 1 km

Odpowiedź = Kolarz przejedzie 43,200 km.
Mam nadzieję że to jest dobrze
6 4 6