Napisz ogłoszenie prasowe o zatrudnieniu ogrodnika, który dbałby o lipę opisaną w wierszu Jana Kochanowskiego. Pamiętaj, aby zamieścić informacje dotyczące:

· warunków zatrudnienia (np. czas pracy, obowiązki)

· osoby zamieszczającej ogłoszenie (np. nr telefonu, adres)

· wymaganych kwalifikacji i doświadczenia

· niezbędnych cech charakteru i osobowości


Jan Kochanowski pt.,,Na Lipę''

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-04T15:26:17+02:00
Ogłoszenie
Zatrudnię wykwalifikowanego ogrodnika do opieki o lipę. Wymagania: wykształcenie wyższe ogrodnicze staż pracy minimum 3 lata na podobnym stanowisku osoba ta musi byc cierpliwa i opiekuńcza. Gwarantuje 8 godzinny czas pracy oraz dobre wynagrosdzenie zainteresowanych proisze o kontakt 605-63-63 Jan X
190 4 190
2009-10-04T15:29:01+02:00
OGŁOSZENIE

POSZUKUJĘ OGRODNIKA, KTÓRY ZAJĄŁBY SIĘ LIPĄ.
CZAS PRACY: 12 GODZ. DZIENNIE.
WYPŁATA MIESIECZNA 1600 ZŁ.
OGRODNIK MUSI BYĆ CZUŁY I PIESZCZOTLIWY.
ZGŁOSZENIA PRZYJMUJE NA NR. TEL. 666777888
151 4 151