Odpowiedzi

2010-01-27T20:46:09+01:00
A). 2a + 2b
b). -3x - 3y
c). - 5m + 5n
d). 6c + 6d
e). 2x - 1
f). -4a + 8b
g). -0,5c + 1
h). -1,2x² - 32,4y
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T20:47:53+01:00
A) 2a+2b
b)-3x-3y
c)-5m+5n
d)6c+6d
e)2x-1
f)-4a+8b
g)-0,5cx+1dx
h) (x²+3y³) x (-1,2)= -1,2x²-3,6y³
2010-01-27T20:47:59+01:00
A ) 2a+2b
b) -3x+(-3y)
c)5m+5n
d)6s+6D
e)2x-6b
f)sory ale niewiem
g)tego tez niewiem
h)4+18y-1,2x