Odpowiedzi

2010-01-27T20:45:15+01:00
:P:P napisz coś zmyślonego o czymś starym, co jest w twoim domu... np.: znalazł ją mój pradziadek na dnie morza xD albo to moja pamiątka po prababci której nie pamiętam... :(.. takie coś na przykład ;) nie zapomnij o akapitach.. możesz dać ile chcesz :) min. 3 :)
5 1 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T20:52:46+01:00
Ania wyszła do kołezanki na 2 godziny , a potem miala się uczyc, jednak sie nie nauczyla i nastepnego dnia nie zdala odpowiedzi z historii. mama dziewczyny kiedy sie o tym dowiedziala byla rozczarowana i zla. postanowila ukarac swe dziecko za brak odpowiedzialnosci. kazała je isc na strych i uporzadkowac rzczy w pewnej szafce. Ania miala skwaszona mine lecz musiala to uczynic. na poczatku bardzo sie nudzila i narzekala. gdy po chwili znalazla pewnien mundur zolnierski bardzo ja to zainteresowalo. pobiegla do rodzicow ale ci nie zabardzo chcieli jej pomoc. na zajutrz pojechala do babci Antoni i zaczela ja wypytywac. staruszka byla wzruszona ta sytuacja, gdyz byl to mundur jej ojca, ktory podczas || wojny swiatowej u boku Józefa Piłsudskiego. dziewczynka byla tak zafascynowana ta opowiescia ze polubila historie i zaczela sie pilnie ksztalcic w tymze kierunku .
8 3 8