Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T20:55:03+01:00
Z.1
2r = 6 , to r = 3
S =(-2;0)
(x +2)² + y² = 9
z.2
A =(1;2)
f(x) = x² -2x +3m +1
2 = 1² -2*1 + 3m + 1
2 = 3m
m = 2/3
2010-01-27T20:58:37+01:00
1.
(x+2)²+ y²=3²

2.
f(x)=x²-2x+3m+1 (za x i f(x) podstawiamy wspoł. punktu)

2=1-2+3m+1
2=3m
m=⅔
2010-01-27T21:11:54+01:00
1. (x-x0)^2+(y-y0)^2=r^2
(x+2)^2+y^2=3^2

2. f(x)=x²-2x+3m+1
A=(1,2) 1-x 2-y (f(x))
podstawiamy x i f(x).

2=1-2+3m+1
2=3m
m=2/3