Odpowiedzi

2010-01-28T11:26:01+01:00
1. utworzenie w polsce arcybiskupstwa
2.lużyce, milskoi grody czerwieńskie
3.thietmar
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T16:30:57+01:00
1_Postanowienia zjazdu gnieźnieńskiego
-wprowadzenie w życie postanowienia o utworzeniu metropolii gnieźnieńskiej
-Chrobry został wyniesiony do godności współpracownika cesarza
-zniszczenie trybuty
-podarunki
-utworzenie trzech biskup Kraków Kołobrzeg Wrocław
-rozluźnienie więzi zależności od Niemiec
-Misyjne biskupstwo poznańskie
2-Milsko i Łużyce