Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-04T15:36:40+02:00
Altruista: bezinteresowny, oddany
egoista: nieuczynny, samolubny
erudyta: nauczony, wyszlifowany
4 5 4
2009-10-04T15:37:02+02:00
Egoista -samolub, nieuczynny.
Altruista to człowiek, który myśli o innych, nie zapominając o sobie.człowiek pozbawiony egoizmu, niesamolubny.
erudyta-człowiek posiadający rozległą wiedzę w określonej dziedzinie. oczytany, mądry
1 5 1