Odpowiedzi

2010-01-27T21:12:58+01:00
V=½(4/3πr³)
200ml=0,2l=0,2dm³

0,2=½(4/3πr³)
0,4=4/3πr³
r³=0,4/4/3π
r³=0,4*3/4*3,14
r³=0,942
r≈0,98 dm
Ф=2r
Ф=2*0,98
Ф=1,96 dm=196 mm
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T21:27:07+01:00
1ml=0,001litra
1litr=1dm³

200ml=200×0,001 dm³=0,2dm³

v=½×⁴/₃πr³
0,2=⅔πr³
0,2=⅔×3,14r³
r³=0,2:2,09333
r³≈0,096dm³
r≈∛96cm³

r≈2∛12cm
r≈2×2,3≈4,6cm
srednica=2r= około 9,2cm= około 92mm
2 3 2