Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-27T21:08:48+01:00
Podczas spotkania z duchami Józia i Rózi ktoś z ukrycia mógłby sypać mąką :)
Przydałby się też może wiatrak, aby na strojach aktorów podczas przybycia duchów widać było podmuchy wiatru, zamęt.. :)
Wydaje mi się, że ta mąka jest dobrym pomysłem.
2010-01-27T21:11:46+01:00
Hm, ostatnio z klasą też "wystawialiśmy" Dziadów. Zasłoniliśmy rolety w klasie, każdy miał przynieść po trzy krzyże ( różnego rodzaju, zbite z drewna, wykonane z tektury) no i prócz tego zapaliliśmy świeczki i porozstawialiśmy je prawie wszędzie, a przyniesione krzyże porozstawialiśmy gdzie się dało. Nastrój był naprawdę ekstra. ;)