Odpowiedzi

2010-01-27T21:11:34+01:00
Zaproszenie !
Serdecznie zapraszam ....... ( tu wpisz osobę) na Festiwal Piosenki w Sopocie, który odbędzie się 24.09.2010 r. o godz. 16.00 . Zbiórka o godz. 15.30 przed Operą Leśną w Sopocie.
podpis
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T21:12:15+01:00
Zaproszenie!
Mam zaszczyt zaprosić Martę Nowak na Festiwal Piosenki w Sopocie.Festiwal odbędzie się dnia 20.06.2010roku w Sopocie na molo o godzinie 16:00.Serdecznie zapraszam:Rafał;)