Odpowiedzi

2010-01-27T21:15:53+01:00
To będzie trójkąt równoramienny o wymiarach:
-wysokośc ściany bocznej;
-krawędź boczna;
-wysokośc podstawy

wysokośc ściany bocznej i wysokośc podstawy to ramiona
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T21:17:17+01:00
Jest to trójkąt równoramienny o bokach:a, (a*pierw.3)/2
i (a*pierw.3)/2.
a - długość krawędzi czworościanu,(a*pierw.3)/2-wysokość trójkąta równobocznego.
1 5 1