Odpowiedzi

2010-01-27T21:15:33+01:00
Bardziej niegrzeczny,najbardziej niegrzeczny
inteligentniejszy,najbardziej inteligentny
bardziej ślepy,najbardziej ślepy
bardziej wygadany,najbardziej wygadany.

Mam nadzieję,że dobrze.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T21:15:52+01:00
Stopniowanie:
niegrzeczny - bardziej niegrzeczny - najbardziej niegrzeczny
inteligentny - inteligentniejszy - najinteligentniejszy
ślepy - bardziej ślepy- najbardziej ślepy
wygadany - bardziej wygadany - najbardziej wygadany
2 5 2
2010-01-27T21:17:06+01:00
Bardziej niegrzeczny- najbardziej niegrzeczny
inteligentniejszy- najbardziej inteligentniejszy
bardziej ślepy- najbardziej ślepy
bardziej wygadany- najbardziej wygadany

chyba tak :P