Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T21:33:19+01:00
Sanktuaria sa to miejsca , w ktorych w szczegolny sposob oddaje sie czesc Maryji.W miejscu takim zazwyczaj buduje sie swiatynie i umieszcza sie obraz lub figurke , ktora otaczana jest szczegolna czcia.
Przejawy:
-nadawanie licznych tytulow , np.Najswietsza Maryja Panna , Krolowa Ziemi...
-poddawanie calego narodu jej opiece
-odmawianie modlitw za wstawiennictwem Maryji
-hymny i piesni pochwalne
-obchodzenie swiat Maryjnych
-odprawianie nabozenstw ku Jej czci
-ofiarowywanie kwiatow i zniczy przed wyobrazeniami Maryji
-pielgrzymowanie do sanktuariow maryjnych
-kult Niepokolanego Serca Najswietszej Maryji Panny
-przypisywanie Maryji dokonywania uzdrowien.

Jedne z najslawniejszych sanktuariow maryjnych to:
-Czestochowa
-Fatima
-Lourdes
-Ostra Brama
-Guadalupe.


Mam nadzieje , ze pomoglam :)
2010-01-27T21:36:29+01:00
Jedne z sanktuariow maryjnych to:
-Czestochowa
-Łagiewniki
-Licheń
-Tuchów
-Dąbrowa Tarnowska
1 5 1