Odpowiedzi

2010-01-27T21:15:22+01:00

http://zapytaj.com.pl/Category/002,010/2,101834,Jak_napisac_tekst_reklamujacy_majowke_pod_czarnoleska_lipa.html

tutaj masz :)
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T21:17:32+01:00
Mam zaszczyt zareklamować "Majówkę pod Czarnoleską lipą".Majówka ta odbędzie się w Kielcach pod Czarnoleską lipą dnia 08.05.2010 roku o godzinie 18:00. Będzie ona trwała 3 dni.
Niewiarygodnie niskie ceny, serdecznie zapraszam PinQueq.

Chętnych kontakt na nr.:598641333;)
1 5 1