Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T21:13:48+01:00
Pakt Ribbentrop - Mołotow,podpisany w nocy 23 sierpnia 1939 roku przeszedł do historii, jako Pakt o nieagresji miedzy III Rzeszą i Związkiem sowieckim. Pakt o nieagresji między Niemcami Hitlera i bolszewikami Stalina zawierał tajny protokół dodatkowy, będący kodycylem. Tajny protokół to nic innego jak umowa o IV Rozbiorze Polski, podziale Europy.
2 5 2
2010-01-27T21:15:37+01:00
Twierdzenie to można, uznać za słuszne, ponieważ wpływy w Polsce miały zostać podzielone na dwa państwa: Rosję i III Rzeszę
1 1 1