Odpowiedzi

2010-01-27T21:21:16+01:00
Piękny jest świat, w którym ludzie potrafią dostrzegać potrzeby innych oraz obdarzeni są empatią.

Czytałam książkę, więc jestem pewna poprawności (:
5 3 5
2010-01-27T21:22:12+01:00
Piękny jest świat , w którym ludzie potrafią dostrzegać potrzeby innych oraz obdarzeni są empatią.
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T21:35:27+01:00
Piękny jest świat, w którym ludzie potrafią bezinteresownie obdarzać innych pomocą, nie czerpiąc z tego żadnych korzyści. Gdzie człowiek, nawet zupełnie nam obcy, postrzegany jest jako przyjaciel. Świat, w którym problemy wszystkich są równie ważne i z uśmiechem na twarzy dążymy do ich rozwiązania. Gdzie miłość przepełnia nasze serca i daje się wynieść poza granice własnego lustrzanego odbicia.
9 4 9