Odpowiedzi

2010-01-27T21:24:08+01:00
• wirusy roślinne - np. wirus mozaiki tytoniu
• wirusy zwierzęce - atakują zarówno kręgowce jak i bezkręgowce.


to tylko znalazłam :P
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T21:27:06+01:00
Ludzkie:świnka, różyczka, AIDS,odra, żółta febra, ospa wietrzna
zwierzęce: nosówka, ptasia grypa(H5N1), opryszczka
roślinne:mozaika tytoniu, smugowatość pomidorów, kędzierzawość ziemniaków
5 4 5
2010-01-27T21:32:11+01:00
Ludzkie :
Odra
Różyczka
Świnka
zapalenie wątroby
ospa
katar
AIDS
opryszczka,

Zwierzęta
Wścieklizna
pęcherzykowe zapalenie jamy ustnej
choroba guzowata
pryszczyca

Rośliny
pierścieniowa plamistość na tytoniu,
wirus żółcizny rzepy
Mozaika pomarszczona ziemniaków powstaje na skutek jednoczesnego zakażenia wirusem X i wirusem Y.
2 5 2