Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Fao
  • Rozwiązujący
2010-01-27T21:26:01+01:00
X+y=20 /-y
2x+y=35

x=20-y
2(20-y)+y=35

x=20-y
40-2y+y = 35

x=20-y
-y = -5

x=20-y
y=5

x=20-5
y=5

x=15
y=5
1 5 1
2010-01-27T21:26:31+01:00
X+y=20
2x+y=35

x=20-y
2(20-y)+y=35

x=20-y
40-2y+y=35

x=20-y
-y=-5 /×(-1)

x=20-y
y=5

x=20-y=20-5=15

odp: x=15 y=5
2010-01-27T21:28:14+01:00
X+y=20
2x+y=35

x=20-y
2(20-y)+y=35

x=20-y
40-2y+y=35

x=20-y
-y=-5

y=5
x=20-5=15