Zaznaczę najlepszą pierwszej osobie, która poprawnie odpowie. Z góry dzięki ;D !
1. W strefie klimatów podzwrotnikowych leżąca między strefą równikową a pustynną.
odp. S _ _ _ _ _ _ _ _ _
2. Klimat w obrębie strefy klimatów umiarkowanych na obszarach latami oraz bardzo mroźnymi zimami.
odp. _ _ _ _ Y _ _ _ _ _ _ _ _
Proszę o szybką odp... jeszcze dziś, najpóźniej jutro do godziny 7:00.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T21:31:14+01:00
2010-01-27T23:34:55+01:00