Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T21:30:24+01:00

Eutrofizacja – proces wzbogacania zbiorników wodnych w substancje pokarmowe (nutrienty, biogeny), jest to wzrost trofii, czyli żyzności wód. Dotyczy to nie tylko zbiorników wodnych ale również cieków.
17 4 17
2010-01-27T21:31:56+01:00
Jest to wzbogacenie wód o skladniki pokarmowe oraz wzrost zyznosci wod
10 3 10
2010-01-27T21:32:24+01:00
Jest to użyźnianie wód głownie solami azotowymi i potasowymi które trafiają do zbiorników wodnych
7 3 7