Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T21:50:40+01:00
1) 5 posiłków ostałych porach, odpowiednia ilość kcal, węglowodany na śniadanie [ do Twojej wiadomości: bo dają kopa na cały dzień] i białko na kolacje [ bo jest łatwo i szybko przyswajalne], kolacja 3h przed snem
2) zdrowa żywność to żywność nie przetworzona i z odpowiednią ilością witamin i mikroelementów
3) Nie, ponieważ za dużo nawozow moze byc szkodliwe dla osób, które potem będą jadły te rośliny.

Licze na naj bo wszystko to inwencja twórcza :)
2010-01-27T22:01:33+01:00
1) - Częste ale niewielkie posiłki.
- Dużo napojów, zwłaszcza wody mineralne. (dziennie co najmniej 2 litry)
- Zredukowanie ilości spożywanych tłuszczy.
- Dużo warzyw i owoców.
- Spożywanie ryby raz w tygodniu.
- Regularne spożywanie produktów pełno zbożowych
- Unikanie soli.
- Oszczednie alkohole.
- Czerpanie przyjemności z jedzenia.
2) Zdrowa żywność składniki spożywcze pochodzące z upraw, gdzie nie używa się środków chemicznych bądź używa w niewielkiej ilości.
3) Ilość nawozów sztucznych w glebie ma znaczenie na to ile środków chemicznych będą potem zawierały dane składniki spożywcze.
1 4 1