1.Rozwiąż zadania:
a) Działka jest prostokątem o długości a metrów i szerokosći b metrów. Ile wyniesie koszt siatki potrzebnej do ogrodzenia jej działki, jeśli cena metra bieżącego siatki ogrodzeniowej wynosi c złotych?
b)Na zakup siatki, którą ogrodzono prostokatny plac o długości a metrów i szerokości b metrów, wydano kwotę k złotych. Ile kosztował metr bieżący tej siatki?

2

Odpowiedzi

  • Fao
  • Rozwiązujący
2010-01-27T21:54:40+01:00
A) Obwód działki : 2(a+b)
Cena ogrodzenia : c × 2(a+b)

b) Obwód działki : 2(a+b)
Cena ogrodzenia za 1m : k/[2(a+b)]
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T21:58:47+01:00
A)
Obwód= 2a + 2b
koszt siatki= (2a+2b)*c

b) metr siatki= k/(2a+2b)
3 5 3