Odpowiedzi

2010-01-27T21:58:47+01:00
Być człowiekiem sumienia, to znaczy żyć w zgodzie ze swoim sumieniem, słuchać głosu serca, który jest głosem samego Boga... A bez sumienia to na odwrót ;)

P.S Liczę na Naj ;-)
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T22:01:19+01:00
To znaczy, że tego człowieka nie obchodzą uczucia innych, robi wszystko tak jak mu sie podoba i nie zważa na to jak mogą odebrać to inni
6 3 6
2010-01-27T22:03:49+01:00
Być człowiekiem bez sumienia to znaczy , że człowiek nie żyje w zgodzie ze swoim sumieniem , nie słucha głosu swojego serca. Bo sumienie jest to nasz wewnetrzny głos , który mówi co wolno nam robić , a czego nie.

Myśle , że choć troche pomogłam.. ;]
5 3 5