Odpowiedzi

2010-01-27T22:18:50+01:00
Pierwszy autobus 327
Drugi 890
Trzeci 1328
Czwarty 874
Piąty 109
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T23:06:30+01:00
Nie możliwe
autobusy po kolei a,b,c,d,e

a+b=327
b+c=563
c+d=765
d+e=109

najlepiej gdyby 'a' miało jak najwięcej pasażerów, więc
a = 327
b = 0
c = 563
d = 202
e = 0

z tego wychodzi
a+b=327
b+c=563
c+d=765
d+e=202 czyli dużo więcej niż 109


udowodnienie matematyczne, rozwiazanie ukladu rownan:
b=327-a
(327-a)+c=563
c=563-(327-a)=236+a
236+a+d=765
d=765-236-a
d=529-a
529-a+e=109
e=109-529+a
e=a-420 <----------- final

zeby bylo OK a musi byc >= 420 zeby e nie bylo ujemne, ale 'a' nie moze miec przynajmniej 420 pasazerów gdyz suma a+b ma 327, wiec SPRZECZNOSC