Odpowiedzi

2010-01-27T22:29:03+01:00
Porostu musisz przy nim pocałować innego chłopaka na pewno będzie zazdrosny
2010-01-27T22:30:40+01:00
Pocałuj na jego oczach twojego kolegę albo przyjaciela.
Ignoruj go przez pewien czas.
W końcu sam przyleci jak pszczoła do ula.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T22:32:10+01:00
Zastanów się najpierw czy to napewno potrzebne, bo z doświadczenia wiem, że niespecjalnie się dobrze na tym wychodzi ;) chłopaki nie lubią konkurencji tzn. zagaduj do innych chłopaków czasem go olewaj dla innych ale UWAGA!! NIE PRZESADNIE!!! czasem w jego towarzystwie możesz wspomnieć o swoich byłych albo o jakiś szkolnych przystojniakach noi oczywiście możesz na jego oczach cmoknąć jakiegoś kolege ;D najlepiej takiego, który ma z nim dobre kontakty ;)