Odpowiedzi

2010-01-27T22:27:33+01:00
Hymn narodowościowy jest śpiewany gdy:
-są ważne święta narodowe
-ktoś wygra jakieś zawody (międzynarodowe)
-
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T22:27:48+01:00
Ważne uroczystości typu pogrzeb sławnej osoby, święta państwowe, święta szkoły (zakończenie/rozpoczecie roku/ święto patrona itp.), zwycięstwa sportowe np. na olimpiadzie
1 4 1
  • Użytkownik Zadane
2010-01-27T22:27:52+01:00
W czasie międzynarodowych zawodów sportowych
przy obchodach uroczystości państwowych
se możne jeszcze przypomne
3 1 3