Odpowiedzi

2010-01-27T22:40:21+01:00
Przyjaźń jest bardzo istotna w życiu każdego człowieka.
Daje nam uczucie bliskości, pozwala uniknąć samotności i zapomnienia. Przyjaźń sprawia, że człowiek poświęca się dla kogoś bliskiego, przez co czyni dobro i staje się lepszym człowiekiem.
7 3 7
2010-01-27T22:40:59+01:00
Najlepszym przyjacielem jest ten, kto nie pytając o powód smutku, potrafi sprawić, że znów wraca radość.

5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T23:03:44+01:00
Przyjaźń to niewyobrażalnie mocna więź pomiędzy dwojgiem ludzi. Na niej budowana jest miłości i bliskie kontakty. W przyjaźni mamy do czynienia z nieograniczonym zaufaniem. Ktoś kiedyś powiedział, że przyjaciel to ten, który przesiaduje z Tobą przez całe po południe tylko po to, byś nie czuł się samotny. :)
9 4 9