Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T07:39:41+01:00
( uznałam tu komizm w książce )
Źródłem komizmu jest fantazja piszącego.

Przyczyna komizmu to śmiech i rozbawienie czytelnika.
2010-01-28T07:42:00+01:00
1)Źródłem komizmu jest człowiek i jego otoczenie.
2)Przyczyną komizmu sa śmieszne sytucje i zdarzenia,w których uczestniczymy.
2010-01-28T07:42:23+01:00
Źródłem komizmu jest satysfakcja wiążąca się z wyższością nad innymi.
Przyczyna komizmu to niezgodność między oczekiwaniami a rzeczywistością nas otaczającą.