Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T08:56:11+01:00
Biocenoza to zespół różnych gatunków roślin,zwierząt i mikroorganizmów żyjących w tym samym określonym i ograniczonym środowisku,są one powiązane między sobą łańcuchami pokarmowymi [np.biocenoza łąki,biocenoza stawu,biocenoza lasu sosnowego,biocenoza parku miejskiego].W przypadku dłużej trwających zaburzeń i zmian środowiska biocenoza może ulec zachwianiu,jednakże zawsze będzie miała skłonności do odradzania się w swej poprzedniej postaci.

Te informacje pochodzą z mojej pracy,za którą dostałam 5,mam nadzieję,że ty też dostaniesz tak dobrą ocenę.POZDRAWIAM.
2010-01-28T10:11:53+01:00
Biocenoza to zespół różnych gatunków roślin,zwierząt i mikroorganizmów żyjących w tym samym określonym i ograniczonym środowisku,są one powiązane między sobą łańcuchami pokarmowymi [np.biocenoza łąki,biocenoza stawu,biocenoza lasu sosnowego,biocenoza parku miejskiego].W przypadku dłużej trwających zaburzeń i zmian środowiska biocenoza może ulec zachwianiu,jednakże zawsze będzie miała skłonności do odradzania się w swej poprzedniej postaci.
2010-01-28T10:16:50+01:00
Biocenoza - zespół populacji różnych gatunków , występujących w danym środowisku i powiązanych różnego rodzaju zależnościami