Odpowiedzi

  • juki
  • Początkujący
2009-10-04T16:04:10+02:00
X- buraki cukrowe
0.17x= 51
x= 300
Odp : Trzeba zużyć 300 kg buraków ukrowych, aby wyprodukować 51 kg cukru.
25 2 25
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-04T16:18:22+02:00
X-buraki potrzebne do wyprodukowania 51kg cukru

17%x=51kg
17/100x=51kg
0,17x=51kg/:0,17
x=300kg

Odp.: Do wyprodukowania 51kg cukru zużyjemy 300kg buraków cukrowych.
39 4 39