Odpowiedzi

2010-01-28T10:40:23+01:00
.............., 28.01.2010r.
Droga Kasiu!

Chciałabym Cię serdecznie pozdrowić. Jestem ciekawa co u Ciebie słychać.
Ostatnio często coś mi nie wychodziło, do czasu aż poszłam do kościoła i pomodliłam się sumiennie. Od razu zaczęłam się lepiej czuć. Już nie dostawałam w szkole trójek, rodzice się na mnie nie złościli. Dobrze wiem, że to dzięki pomocy Boga.
Szanuje twoje zdanie, ale uważam, że powinnaś wziąć ze mnie przykład i zacząć chodzić do kościoła.

Pozdrawiam
.......
2 4 2
2010-01-28T10:41:50+01:00
Dobra na początek napisz wstęp witam ple jak się cujecie plepleple następnie rozwinięcie zachęcam was do wiary w boga bo bóg jest dobry.............nie i zakończenie czy uwieżyliście w boga!!!pozdrawiam Was na końcu !!!:D
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T10:47:53+01:00
serdeczny kolego
Piszę do Ciebie ten list ,ponieważ pragnę Ci coś opowiedzieć.
wiem że od jakiegoś czasu zwątpiłeś w Boga,mnie jako chcrześcijanowi,i Twojemu najlepszemu przycielowi jest przykro
Popatrz na świat,pełen zieleni i kolorów,spójrz na góry,na morze i na rośliny.Gdziekolwiek jesteś widać dzieła Pana to wszystko stworzył Bóg,dla nas ludzi.On istnieje.Pomaga nam przetrwać trudne chwile,dodaje nam otuchy,nadaje nem sens życia.Przygotowal dla nas lepsze życie,do którego każdy z nas może wejść.To nic nie kosztuje,dla Boga nie liczą wartości materialne,ani twoje wady,On zawsze Ci wybacza każdy Twój zły uczynek,czy to nie jest dowód wielkiej,nieskonczonej miłości?
Czy nie lepiej zamiast martwić się codziennymi problemami,zaufać Bogu,że ma dla nas plan i choć może wydawać się ciężki?.Było wielu świętych,męczenników,którzy całe swoje życie opierali na słowie Boga,teraz dzięki ich wstawiennictwu u Boga zdażyło się wiele cudów,poczytaj o nich,na pewno Cię zaciekawi .W naszym świecie który pędzi szybko do przodu wiem że może być ciężko odnaleźć istnienie Boga,dlatego należy się czasem zatrzymać,zwolnić popatrzeć na świat i na ludzi napewno ujrzysz wiele dobra i uśmiechnietych twarzy ludzkich. Prosze Cię rzemyśl sobie ten list

z poważaniem ,Twój kolega
2 3 2