Odpowiedzi

2010-01-28T11:07:26+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T11:09:34+01:00
Anglia zdołała się obronić dzięki sprzyjającemu położeniu geograficznemu. Jest wyspą, więc atak lądowy wojsk nieprzyjaciela był wykluczony. Został więc tylko powietrzny i morski. Odparcie niemieckich samolotów było zasługą dywizjonów powietrznych(polski Dywizjon 303) oraz sprawnemu dowodzeniu. Przyczyną klęski Niemców było również aktywność na wielu frontach(Afryka, Francja).
1 1 1