Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-28T10:59:31+01:00
Chyba jest max. 200pkt.
100 za testy
80 za oceny
20 za konkursy itp.
za każdą ocenę jest jakaś ilość pkt + pasek , konkursy i chyba zachowanie
nie wiem czy pomogłam ale o tym wiedziałam :)
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T11:02:20+01:00
Wybierasz sobie przedmioty a później liczysz punkty
ocena celująca – 15 pkt
ocena bardzo dobra – 13 pkt
ocena dobra – 10 pkt
ocena dostateczna – 5 pkt
ocena dopuszczająca – 2 pkt

za ocenę z zachowania wzorowa – 5 pkt ; bardzo dobra – 3 pkt
za ukończenie gimnazjum z wyróżnieniem - 10 pkt
za uzyskanie Tytułu finalisty - 15 pkt
za osiągnięcia sportowe lub artystyczne na szczeblu co najmniej powiatowym lub wolontariat 5 pkt

+ ilość puktów z testów

max 200 punktów
5 4 5