Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T11:02:56+01:00
Ponieważ tym co przedstawiasz pokazujesz całego siebie. Twoje prace mówią o tobie. i wszystko co w nich zawarte również.
2010-01-28T11:03:36+01:00
Ponieważ nasze dzieła są odzwierciedleniem nas samych . Tworzymy z własnego rozumu a przez to z własnych przeżyć i nastrojów .
2010-01-28T11:03:46+01:00
Dzieła mówią o twórcy, ponieważ autor chce przelać na papier, płótno swoje emocje, poglądy, myśli. Patrząc na dzieło można dowiedzieć się o przekonaniach, niekiedy zainteresowaniach. W pisanej książce lub malowanym obrazie, chcemy załączyć cząstkę siebie, by dzieło było osobiste i charakterystyczne.