Odpowiedzi

2010-01-28T11:04:11+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T11:04:24+01:00
Http://ostatnidzwonek.pl/

Tam będzie sporo lektur i to długich. Na pewno ci się to przyda!!!
Mi się przydało:))
2 5 2
2010-01-28T11:06:27+01:00
Www.bryk.pl -> tu wpisujesz lekturę która cię interesuje i szukasz opracowania

www.ostatnidzwonek.pl -> tu też znajdziesz wiele przydatnych informacji na temat różnych lektur

www.lektury.klp.pl -> tak jak powyżej :)
1 5 1