Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-04T16:06:32+02:00
Miłosierdzie- współczucie, zlitowanie się, żal

człowiek człowiekowi wilkiem- Ta sentencja przypomina o tym, że od każdy może nas skrzywdzić oraz nas zranić. Nie zawsze możemy polegać na drugim człowieku, gdyż może on być fałszywy.
3 5 3
2009-10-04T16:09:16+02:00
1. synonimy to litość, współczucie, dobroczynność, filantropia
2. człowiek człowiekowi jest wrogiem, wilkiem; wynika to z faktu, że człowiek jest egoistą, którego celem jest zaspokajanie własnych potrzeb i są tacy ludzie, którzy poświęcą dobro innych dla własnych korzyści
2009-10-04T16:22:03+02:00
1) dobroć, hojność , ktoś pomocny

2) człowiek człowiekowi wilkiem - ta sentencja ukazuje , iż trzeba uważać na każdego człowieka , bo może doprowadzać do Twoich niepowodzeń , itp.