Napisz 2zdania komentarza do wypowiedzi Jana Pawła II.

Tu jest ta wypowiedz

"[...] Nie ma solidarności bez miłości. Więcej,[...] nie ma przyszłości człowieka i narodu bez miłości, tej miłości, która[...]jest wrażliwa na niedolę innych, która nie szuka swego, ale pragnie dobra dla innych. Dzisiaj potrzeba Polsce i światu
ludzi mocnych sercem, którzy w pokorze służą i miłują[...] "

Pilne ! .

2

Odpowiedzi

2010-01-28T11:27:42+01:00
Miłość to największy skarb jaki posiadamy.Miej serce i patrz w serce.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T11:45:28+01:00
Ta wypowiedź świadczy o samym Papieżu,że miał bardzo kochające i pełne miłości serce. Zawsze sam pomagał ludziom.
Mawiał,że w życiu nie ważny jest majątek czy też uroda lecz w człowieku najważniejsze jest wnętrze człowieka a szczególnie jego serce."..mocne serce..." papież tak to ujął lecz myślę,że jest to przenośnia od tego , że należy wszystkich miłować i znosić wszystko co złe mocnym sercem.
4 5 4