Odpowiedzi

2010-01-28T12:18:29+01:00
240 mm (kwadratowych) = 2,4 cm2
175000 mm (kwadratowych) =.1750 cm2
0,4 dm (kwadratowe) = 40 cm2
12 dm (kwadratowych) = 1200 cm2
21,15 dm (kwadratowych) = 2115 cm2
0,012 m (kwadratowych) = 120 cm2
1,03 m (kwadratowe) =10300 cm2
12,5 m (kwadratowe) = 125000 cm2
25 4 25
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T12:19:04+01:00
240 mm² = 2,4 cm²
175000 mm = 1750 cm²
0,4 dm² = 40cm²
12 dm= 1200 cm²
21,15 dm = 2125 cm²
0,012 m² = 120 cm²
1,03 m² = 10300 cm²
12,5 m² = 125000 cm²
56 4 56