Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-28T12:30:13+01:00
3x=15
x=5
4x=20

4x-12=0
x=3
9x=27

7-x=5
x=2
2x=4
112 4 112
Komentarz został usunięty
Komentarz został usunięty
  • Użytkownik Zadane
2010-01-28T12:31:12+01:00
1: 3x=15
4x=20
6x=30

2: 4x-12=0
7x-21=0
2x-6=0

3: 7-x=5
8-x=6
15-x=13
65 3 65
  • AgU5
  • Początkujący
2010-01-28T13:13:04+01:00
1: 3x=15
x=5
=3 * 5 =15

2: 4x-12=0
x=3
=4*3-12=0

3: 7-x=5
x=2
=7-2=5
61 3 61