Prosze o przetłumaczenie tego na j.polski:
(do niektórych będzie kilka wyjaśnień to prosze napisać 2 najogólniejsze a nie wszystkie)

-beginnen
-bieten
-bitten
-bleiben
-brechen
-bringen
-denken
-dürfen
-empfangen
-empfehlen
-essen
-fahren
-fallen
-fangen
-finden
-fliegen
-fließen
-frieren
-geben
-gehen
-gewinnen

-haben
-halten
-hängen
-heißen
-helfen
-kennen
-kommen
-können
-laden
-lassen
-laufen
-liegen

-messen
-mögen
-müssen
-nehmen
-nennen
-raten
-rufen
-scheinen
-schießen
-schließen

-schlafen
-schlagen
-schneiden
-schreiben
-schreien
-schweigen
-schwimmen
-sehen
-sein
-singen

-sitzen
-sollen
-sprechen
-springen
-stehen
-steigen
-sterben
-tragen
-treffen
-trinken

-tun
-vergessen
-verlieren
-wachsen
-waschen
-werden
-werfen
-wissen
-ziehlen

2

Odpowiedzi

2010-01-28T13:12:23+01:00
Zaczynac
oferowac
prosic
zostawiac
łamac
przyniesc
sądzic
miec pozwolenie
przyjmowac
polecac
jesc
jechac
upadac
lapac
znalesc
leciec
polac
marznąc
dawac
isc
wygrywac
miec
stanac
wieszac
nazywac sie
pomagac
moc
przyjsc
umiec
kupowac
przestawac
biegac
lezec
mierzyc
NARAZIE TYLE :)



Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T13:18:03+01:00
-beginnen-rozpoczynać; rozpocząć;
-bieten-oferować, dawać
-bitten-prosić
-bleiben-zostawać, zostać
-brechen-łamać; złamać
-bringen-przynosić,odprowadzać
-denken-uważać,myśleć
-dürfen-móc; mieć pozwolenie
-empfangen-przyjmować;otrzymywać;
-empfehlen-polecać
-essen-jeść
-fahren-jechać,prowadzić
-fallen-ścinać,upadać
-fangen-łapać; złapać;
-finden-znajdować; znaleźć
-fliegen-latać;
-fließen-ciec; pociec;
-frieren-marznąć; zmarznąć
-geben-dawać; dać
-gehen-iść; chodzić;
-gewinnen-zwyciężać; wygrywać
-haben-mieć
-halten-zatrzymywać się; stawać;
-hängen-wieszać
-heißen-nazywać się;
-helfen-pomagać; pomóc
-kennen-znać
-kommen-przychodzić; przyjść
-können-umieć; potrafić
-laden-sklep
-lassen-przestawać; przestać
-laufen-biegać; biec
-liegen-leżeć
-messen-mierzyć; zmierzyć
-mögen-lubić
-müssen-musieć
-nehmen-brać
-nennen-nazywać
-raten-zgadywać; zgadnąć
-rufen-wołać; zawołać
-scheinen-świecić; jaśnieć
-schießen-
-schließen-
-schlafen-spać
-schlagen-
-schneiden-
-schreiben-pisać
-schreien-
-schweigen-
-schwimmen-pływać
-sehen-
-sein-być
-singen-śpiewać
-sitzen-siadać
-sollen-powinien
-sprechen-
-springen-skakać
-stehen-stać
-steigen-
-sterben-umierać
-tragen-nosić
-treffen-spotykac
-trinken-pić
-tun-robić
-vergessen-zapominać
-verlieren-gubić
-wachsen-wzrastać
-waschen-prać
-werden-stawać się
-werfen-rzucać
-wissen-wiedzieć
-ziehen-ciągnąć; pociągnąć