Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T13:05:09+01:00
Środki zapalajace to zwiazki chemiczne a takze ich mieszaniny fizyczne ktore moga zapalac inne materialy i przedmioty oraz razic ludzi


Broń biologiczna jest srodkiem masowego zakazenia ludzi zwierzat zywnosci i wody chorobotworczymi drobnoustrojami i toksynami wytwarzanymi przez bakterie.
1 5 1
2010-01-28T13:07:35+01:00
Broń biologiczna- rodzaj broni masowego rażenia, w której ładunkiem bojowym są patogenne mikroorganizmy (np. laseczki wąglika) lub wirusy (np. wirus ospy prawdziwej). Zwyczajowo zalicza się także do broni biologicznej broń opartą o toksyny pochodzenia biologicznego .Broń biologiczna może znaleźć zastosowanie podczas ataku na pojedyncze osoby, oddziały wojska, a także ludność cywilną.

środki zapalające- środki stosowane na polu walki oraz na zapleczu przeciwnika, służące do rażenia wojsk, wywoływania pożarów oraz do niszczenia sprzętu bojowego i dóbr materialnych nieprzyjaciela. rodzaje takich środków to np. NAPALM , TERMIT ,FOSFOR BIAŁY
  • Użytkownik Zadane
2010-01-28T13:07:52+01:00
Broń biologiczna to broń, w której ładunkiem bojowym są głównie mikroorganizmy chorobotwórcze, np. wirusy, bakterie, grzyby, pierwotniaki, niekiedy zakażone owady lub gryzonie. Broń biologiczna jest bronią masowej zagłady.


Środki zapalające, rodzaj bojowych środków chemicznych używanych do rażenia ludzi, zwierząt i wywoływania pożarów;