Zapisz w porządku chronologicznym wymienione etapy rozwoju religii chrześcijańskiej.

Działalność apostołów. Prześladowania chrześcijan. Spotkania synodalne. Nauki Jezusa z Nazaretu. Powstanie pierwszych gmin wyznaniowych. Śmieć Jezusa na krzyżu. Edykt mediolański cesarza Konstantyna Wielkiego. Chrześcijaństwo religią panującą.


Proszę o pilną odpowiedź.

2

Odpowiedzi

2010-01-28T13:27:27+01:00
1.Nauki Jezusa z Nazaretu
2.Działalność apostołów
3.Śmieć Jezusa na krzyżu
4.Powstanie pierwszych gmin wyznaniowych
5.Prześladowania chrześcijan
6.Edykt mediolański cesarza Konstantyna Wielkiego
7.Spotkania synodalne
8.Chrześcijaństwo religią panującą
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T13:29:39+01:00
1.Nauki Jezusa z Nazaretu.
2.Śmieć Jezusa na krzyżu.
3.Działalność apostołów.
4.Powstanie pierwszych gmin wyznaniowych.
5.Prześladowania chrześcijan.
6.Edykt mediolański cesarza Konstantyna Wielkiego.
7.Chrześcijaństwo religią panującą.
8.Spotkania synodalne
3 5 3