Odpowiedzi

2010-01-28T13:12:57+01:00
Masa benzyny wynosi:(9,04-2,56)kg=6,48 kg=648 dag
Objętość benzyny wynosi V=m/p=648/81(dm³)=8 dm3=0,008 m3
2010-01-28T13:16:23+01:00
Dane
m1 = 9,04kg
m2 = 2,56kg
d = 81dag/dm3
V = ?

m = m1 - m2 = 9,04 - 2,56 = 6,48kg = 648dag

d = m / V ---> V = m / d
V = 648 / 81 = 8dm3

Odp. W kanistrze jest 8l benzyny.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T13:20:21+01:00
DANE:
masa: 9,04kg -2,56kg=6,48 kg=648 dag
gęstość: 81 dag/dm3.



ρ=m/v
V=m/ρ
V=648 dag/81 dag/dm³
V=8dm³

1dm³= 1 litr
8dm³=8 litrów