Odpowiedzi

2010-01-28T13:12:25+01:00
Jedzie sie od krakowa pociągiem do zakopanego lub samochodem zakopianką i dojezdzasz doz akopanego i zwiedzaj ;)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T13:17:00+01:00
Plan wycieczki do Zakopanego
1.Nie spóźnic się na autobus.
2.Na miejscu rozpakowanie bagaży.
3.Posiłek.
4.1wyjście w góry.
5.Wrócenie do miejsca w którym mieszkamy.
6.Posiłek.
7.Odpoczywamy.( śpimy )


Kolejne dni wyglądają podobnie.
1 1 1