Odpowiedzi

2010-01-28T13:24:50+01:00
Mogą to być współrzędne :) albo działy w książce
  • Użytkownik Zadane
2010-01-28T13:25:36+01:00
3D-szereg technik, w których dzięki różnorodnej technologii uzyskuje się iluzję głębi ruchomych obrazów. Główną techniką pozwalającą na uzyskanie wrażenia głębi jest przedstawienie obserwatorowi dwóch różnych obrazów prawemu i lewemu oku.
4D-to komercyjny program do tworzenia grafiki 3D.
5D-5D/Brorsen to kometa okresowa odkryta przez duńskiego astronoma Theodora Brorsena w 1846 roku.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T13:27:53+01:00
3D nazwa jednej z dziedzin grafiki komputerowej, zajmującej się głównie wizualizacją obiektów trójwymiarowych

4D Kino4D to kino w którym widz odbiera film wszystkimi zmysłami

5D Widz, oglądając film, ma możliwość odczuć zapach, warunki atmosferyczne i ruch widziany na ekranie.