Odpowiedzi

2010-01-28T14:59:34+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T18:16:02+01:00
Ctrl + alt + delete

nazwa użytkownika: Administrator

takimi literami wpisz i ok w panelu sterowania wejdź na konta użytkownika i usuń hasło administratora. Lipa jak użytkownik nazywa si Administrator wtedy polecam program ophcrack odpalasz jak instalkę Windowsa i czekasz zrobi się wszystko i odczytasz hasło
2010-01-28T18:27:11+01:00
Administrator

A jak nie pasi to sprawdź na spryciarze.pl tam masz wszystko opisane jak złamać hasło admina.
:p