Odpowiedzi

  • Fao
  • Rozwiązujący
2010-01-28T13:22:29+01:00
V = Pp × h
V = 4×5 × 8 = 160[cm³]
Pole powierzchni :
2 × 4 × 5 + 4× 5 × 8 = 40 + 160 = 200 [cm²]
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T13:25:10+01:00
Dane
a = 5cm
h1 = 4cm
h2 = 8cm

Pp = a * h1
Pp = 5cm * 4cm = 20cm2
Pb = 4 * a * h2
Pb = 4 * 5cm * 8cm = 160cm2
Pc = 2Pp + Pb
Pc = 2 * 20cm2 + 160cm2 = 200cm2
V = Pp * h2
V = 20cm2 * 8cm = 160cm3
2010-01-28T14:00:43+01:00
P=2Pp+Pb Pp-pole podstawy
Pp=2*4*5 Pb-pole powierzchni bocznej
Pp=40
Pb=2*8*4+2*8*5
Pb=64+80
Pb=144
P=40+144
P=184cm2